Pudełko fasonowe to jedno z najpopularniejszych opakowań wysyłkowych. Ta popularność bierze się głównie stąd, że opakowania fasonowe wykonane są z tektury litej, która doskonale chroni wszelkie artykuły przed uszkodzeniami.
Są też tacy, którzy uważają, że tektura falista ma ograniczoną wartość estetyczną. Nic bardziej mylnego. W tym artykule podajemy 10 przykładów, które obalają ten krzywdzący stereotyp.
Pudełko fasonowe ma urok bez jakichkolwiek ozdób.
Osoby, które nie dostrzegają uroku pudełek fasonowych z tektury falistej, mają być może w pamięci klasyczne opakowania w wersji saute, czyli bez nadruku i jakichkolwiek innych ozdobnych elementów.

Jeśli naturalne i ekologiczne pudełko nie robi na kimś piorunującego wrażenia, to taka osoba może rzeczywiście wyrobić sobie przekonanie, że opakowania fasonowe są schludne i bardzo oszczędne. Pamiętajmy jednak, że pudełka bez nadruku świetnie zabezpieczają produkty przed uszkodzeniami.
Załóżmy jednak, że efekt wizualny ma dla nas ogromne znaczenie. Co możemy zrobić? Jak zaprojektować opakowanie, aby opakowanie zrobiło na kliencie efekt wow? Sposobów jest wiele. Zaczniemy od podstaw.
Prostota to najwyższe stadium wyrafinowania.
Ten słynny cytat Leonarda da Vinci jest aktualny do dzisiaj. Gdy patrzymy na pudełka fasonowe z nadrukiem, nie można oprzeć się wrażeniu, że mają one wszystko czego potrzeba do szczęścia nawet wyrafinowanym gustom. Okazuje się, że nie potrzeba wcale wykwintnych ornamentów.
Logo firmy i gustownie dobrane hasło, nadają opakowaniu charakteru i unikalnego uroku! Nadruk w białym kolorze dodaje subtelności i niepowtarzalnego wdzięku. Starannie zaprojektowana grafika nawiązuje do oferty i podkreśla wartości marki.

Na pudełku fasonowym w kolorze kraft świetnie sprawdza się nadruk w kolorze czarnym. Opakowanie z takim nadrukiem ma nowoczesny i oryginalny styl. Czasem wystarczy krótkie hasło w stylu Handmade with love, a innym razem możemy zelektryzować konsumentów lekko kontrowersyjnym napisem Nie jestem śmieciem, wykonanym dużą, krzykliwą czcionką.
Gdy chcemy wykorzystać opakowanie, aby przekazać klientom coś więcej, możemy na wewnętrznej strony klapy nadrukować ciekawą i chwytliwą historię. Taka grafika w połączeniu z naturalnym urokiem tektury falistej podkreśla, że zapakowane artykuły zostały wyprodukowane z najwyższą starannością i z sercem, a wręcz ze specjalną myślą o kliencie. Przesyłka w takim opakowaniu zrobi na pewno dobre wrażenie i wzbudzi pozytywne emocje u odbiorcy.

Pudełko fasonowe z obustronnym nadrukiem zaspokoi najbardziej wymagających klientów.
Na pudełkach fasonowych z tektury można wykonać dowolny nadruk. Opakowanie może mieć tło jednolite lub wypełnione grafiką, a kolorystyka tła i grafiki może być dowolna.
Nadruk możemy wykonać zarówno powierzchnię zewnętrzną jak i wewnętrzną. Co więcej, na jednej stronie możemy wykonać inną grafikę, a na drugiej inną. Tu granice wyznacza jedynie kreatywność projektanta. Wystarczy spojrzeć, jak to robią profesjonaliści.

Podsumowanie
Pudełka fasonowe to trwała i stylowa opcja dla marek, które poszukują opakowań do wysyłki swoich towarów. Opakowania kartonowe mają wszystko, co zapewnia bezpieczeństwo wysyłanym artykułom. Dają również nieograniczone możliwości, aby wyróżnić markę.
Dobrze zaprojektowany nadruk sprawia, że pudełka fasonowe mają unikalny styl. To buduje wizerunek firmy, która dba zarówno o jakość produktów, jak i dobre wrażenie klienta, gdy ten odbiera zamówioną paczkę.
Pudełko fasonowe to opakowanie idealne dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sprzedaż wysyłkową i zabiegają o dobry wizerunek swojej marki w oczach klientów.
W artykule wykorzystano zdjęcia z witryn:
#1 fuzzco.com
#3 thecustompackagingboxes.com
#6 box Iabel design/ Pinterest
#9 mysubscriptionaddiction.com
#10 99designs.com