Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Pudełko z nadrukiem jest jak wisienka na torcie. Umiejętnie zaprojektowana i wykonana grafika  przykuwa uwagę klienta. Co więcej, pomaga w budowaniu marki, a także długotrwałych relacji z klientami. To opinia Wojciecha Wojtuszko, właściciela sklepu internetowego eplecy.pl, który dołączył do grona naszych zadowolonych klientów.

eplecy.pl – sklep z misją wartą wszystkich pieniędzy.

Garbisz się, cierpisz na bóle pleców lub inne dolegliwości związane z kręgosłupem, plecami? Wielogodzinna praca na siedząco jest dla Ciebie przykrym obowiązkiem? W eplecy.pl znajdziesz rozwiązania, które pomagają nie tylko z plecami, czy kręgosłupem, ale również zadbać o siebie i własny wygląd. – Tak jak król Kazimierz 3 Wielki zastał Polskę drewnianą a zostawił murowaną, tak naszą misją jest, zostawić naród wyprostowanym, ze zdrowymi plecami i bez bólu! Walczymy z garbieniem się, złą postawą i bólem pleców, aby umocnić poczucie własnej wartości i dumną, ale życzliwą, a przede wszystkim zdrową postawę – mówi Wojciech Wojtuszko.

Gdy mowa o zdrowiu drugiego człowieka, jakość jest na pierwszym miejscu. – Każdy z naszych produktów został starannie dobrany, przetestowany przez nasze rodziny, znajomych, obcych, zwykłych ludzi i specjalistów. Znajdziesz u nas rzeczy wyłącznie najwyższej jakości! Z taką intencją powstaje nasza oferta, a wśród niej nasz flagowy produkt, nowość na polskim rynku – Koszulka prostująca – dodaje właściciel.

Pudełko z nadrukiem to wizytówka sklepu e-commerce.

Firma z takim przesłaniem starannie wybiera również swoich kontrahentów. W ten sposób dotarli do nas, do Pack2you. Dlaczego na dostawcę opakowań z nadrukiem wybrali naszą firmę? – Sami również lubimy kupować rzecz wysokiej jakości, które są wykonane starannie i wnoszą dodatkową wartość. Ponadto zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. – podkreśla właściciel sklepu eplecy.pl. – Terminowość to kolejny istotny element. Pack2you zaoferowała nam wysoką jakość w rozsądnej cenie i co najważniejsze w odpowiednim terminie – dodaje nasz klient.

Pudełko fasonowe z nadrukiem pokryte folią to idealne opakowanie dla produktów premium.

Chcę dać klientom wyjątkowe doświadczenie. Zależy mi na tym, aby mój produkt (koszulka prostująca) już od pierwszych chwil był odbierany jako produkt premium – mówi Wojciech Wojtuszko. – Wybraliśmy opakowania z mikrofali z nadrukiem, ponieważ takie opakowanie dobrze dopełnia produkt, który sprzedajemy, czyli koszulkę prostującą (rodzaj specjalistycznej odzieży, przeciwko garbieniu się). Postawiliśmy na opakowanie fasonowe, które można wykorzystać ponownie, co wpisuje się w nurt eko. Poza tym widzę też, że porządnie wykonane opakowanie stało się standardem. Pierwsze dobre wrażenie jest bardzo ważne. Świetne opakowanie dobrze wróży na dalsze doświadczenie z produktem – dodaje Wojtuszko.

Czy klienci zwracają uwagę na to, że przesyłka opakowana jest w pudełko z nadrukiem?

Sklep eplecy.pl pakuje swoje produkty w opakowania z nadrukiem od kilku tygodni. Właściciel sklepu już teraz dostrzega pozytywne reakcje klientów. – Opakowanie to istotny element całego doświadczenia z produktem. Klienci zwracają uwagę nie tylko na zawartość przesyłki, ale również na to, jak została im dostarczona. Klienci odebrali opakowanie bardzo pozytywnie. Podoba im się zarówno jakość nadruku, jak i całe opakowanie. Jeśli oni są zadowoleni, to my tym bardziej. Mimo to mamy już pewne pomysły jak to rozwinąć dalej, poprawić doświadczenie klienta i zamierzamy je zrealizować – dzieli się swoimi doświadczeniami Wojtuszko.

Zdaniem przedsiębiorcy perspektywy są jednoznaczne: – Do handlu w Internecie przekonuje się coraz więcej klientów, a co za tym idzie wiele branż. Dziś on-line kupujemy już nie tylko książki czy ubrania, ale też artykuły pierwszej potrzeby, jak na przykład żywność. Myślę, że e-commerce w Polsce i na świecie będzie się tylko rozwijał i rósł – tłumaczy Wojtuszko. – Bardzo ważni są powracający klienci. Dlatego warto zadbać nie tylko o platformę, produkt, ale również o to, jak zakupy są dostarczane klientom. Im lepsze, spójniejsze z produktem i bardziej oryginalne opakowanie, tym silniejsze wrażenie wywrze na odbiorcy, a dzięki temu zwiększy szanse na kolejne zakupy – dodaje przedsiębiorca.

Co o rozwoju e-commerce mówią statystyki?

Doświadczenia naszych klientów potwierdzają ogólnodostępne statystyki. Jak twierdzi portal computerworld.pl, analitycy Santander Bank Polska obliczyli, iż udział e-commerce w handlu detalicznym w 2020 r. wyniesie ok. 8% (5,4% w ub. r.). |W pierwszej połowie lipca Polacy wydali na zakupy w Internecie blisko 140% wydatków z analogicznego okresu w 2019 r.

Jak wynika z raportu Global Ecommerce 2020 najwyższy wzrost sprzedaży w kanale e-commerce odnotuje Europa Środkowo-Wschodnia – o 21,5%. Globalna średnia to 16,5%. Portal PMR w badaniu „Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2020-2025” szacuje, że w Polsce wzrost ten będzie jeszcze wyższy i wyniesie 26% w ujęciu r/r.

Inny portal Statista.com donosi natomiast, że w tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce wzrośnie o 16 proc. do poziomu 43,5 mld zł. W 2023 roku nasz rynek będzie już wart 58 mld zł. Do 2025 roku co piąta złotówka będzie wydawana w Internecie. Od każdego z nas zależy, po której stronie lustra się znajdzie. My trzymamy kciuki i życzymy Wam samych sukcesów.




Cena za sztukę: 2,02 PLN brutto