Pudełko z nadrukiem jest jak wisienka na torcie. Umiejętnie zaprojektowana i wykonana grafika przykuwa uwagę klienta. Co więcej, pomaga w budowaniu marki, a także długotrwałych relacji z klientami. To opinia Wojciecha Wojtuszko, właściciela sklepu internetowego eplecy.pl, który dołączył do grona naszych zadowolonych klientów.
eplecy.pl – sklep z misją wartą wszystkich pieniędzy.
Garbisz się, cierpisz na bóle pleców lub inne dolegliwości związane z kręgosłupem, plecami? Wielogodzinna praca na siedząco jest dla Ciebie przykrym obowiązkiem? W eplecy.pl znajdziesz rozwiązania, które pomagają nie tylko z plecami, czy kręgosłupem, ale również zadbać o siebie i własny wygląd. – Tak jak król Kazimierz 3 Wielki zastał Polskę drewnianą a zostawił murowaną, tak naszą misją jest, zostawić naród wyprostowanym, ze zdrowymi plecami i bez bólu! Walczymy z garbieniem się, złą postawą i bólem pleców, aby umocnić poczucie własnej wartości i dumną, ale życzliwą, a przede wszystkim zdrową postawę – mówi Wojciech Wojtuszko.
Gdy mowa o zdrowiu drugiego człowieka, jakość jest na pierwszym miejscu. – Każdy z naszych produktów został starannie dobrany, przetestowany przez nasze rodziny, znajomych, obcych, zwykłych ludzi i specjalistów. Znajdziesz u nas rzeczy wyłącznie najwyższej jakości! Z taką intencją powstaje nasza oferta, a wśród niej nasz flagowy produkt, nowość na polskim rynku – Koszulka prostująca – dodaje właściciel.
Pudełko z nadrukiem to wizytówka sklepu e-commerce.
Firma z takim przesłaniem starannie wybiera również swoich kontrahentów. W ten sposób dotarli do nas, do Pack2you. Dlaczego na dostawcę opakowań z nadrukiem wybrali naszą firmę? – Sami również lubimy kupować rzecz wysokiej jakości, które są wykonane starannie i wnoszą dodatkową wartość. Ponadto zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. – podkreśla właściciel sklepu eplecy.pl. – Terminowość to kolejny istotny element. Pack2you zaoferowała nam wysoką jakość w rozsądnej cenie i co najważniejsze w odpowiednim terminie – dodaje nasz klient.
Chcę dać klientom wyjątkowe doświadczenie. Zależy mi na tym, aby mój produkt (koszulka prostująca) już od pierwszych chwil był odbierany jako produkt premium – mówi Wojciech Wojtuszko. – Wybraliśmy opakowania z mikrofali z nadrukiem, ponieważ takie opakowanie dobrze dopełnia produkt, który sprzedajemy, czyli koszulkę prostującą (rodzaj specjalistycznej odzieży, przeciwko garbieniu się). Postawiliśmy na opakowanie fasonowe, które można wykorzystać ponownie, co wpisuje się w nurt eko. Poza tym widzę też, że porządnie wykonane opakowanie stało się standardem. Pierwsze dobre wrażenie jest bardzo ważne. Świetne opakowanie dobrze wróży na dalsze doświadczenie z produktem – dodaje Wojtuszko.
Czy klienci zwracają uwagę na to, że przesyłka opakowana jest w pudełko z nadrukiem?
Sklep eplecy.pl pakuje swoje produkty w opakowania z nadrukiem od kilku tygodni. Właściciel sklepu już teraz dostrzega pozytywne reakcje klientów. – Opakowanie to istotny element całego doświadczenia z produktem. Klienci zwracają uwagę nie tylko na zawartość przesyłki, ale również na to, jak została im dostarczona. Klienci odebrali opakowanie bardzo pozytywnie. Podoba im się zarówno jakość nadruku, jak i całe opakowanie. Jeśli oni są zadowoleni, to my tym bardziej. Mimo to mamy już pewne pomysły jak to rozwinąć dalej, poprawić doświadczenie klienta i zamierzamy je zrealizować – dzieli się swoimi doświadczeniami Wojtuszko.
Zdaniem przedsiębiorcy perspektywy są jednoznaczne: – Do handlu w Internecie przekonuje się coraz więcej klientów, a co za tym idzie wiele branż. Dziś on-line kupujemy już nie tylko książki czy ubrania, ale też artykuły pierwszej potrzeby, jak na przykład żywność. Myślę, że e-commerce w Polsce i na świecie będzie się tylko rozwijał i rósł – tłumaczy Wojtuszko. – Bardzo ważni są powracający klienci. Dlatego warto zadbać nie tylko o platformę, produkt, ale również o to, jak zakupy są dostarczane klientom. Im lepsze, spójniejsze z produktem i bardziej oryginalne opakowanie, tym silniejsze wrażenie wywrze na odbiorcy, a dzięki temu zwiększy szanse na kolejne zakupy – dodaje przedsiębiorca.
Co o rozwoju e-commerce mówią statystyki?
Doświadczenia naszych klientów potwierdzają ogólnodostępne statystyki. Jak twierdzi portal computerworld.pl, analitycy Santander Bank Polska obliczyli, iż udział e-commerce w handlu detalicznym w 2020 r. wyniesie ok. 8% (5,4% w ub. r.). |W pierwszej połowie lipca Polacy wydali na zakupy w Internecie blisko 140% wydatków z analogicznego okresu w 2019 r.
Jak wynika z raportu Global Ecommerce 2020 najwyższy wzrost sprzedaży w kanale e-commerce odnotuje Europa Środkowo-Wschodnia – o 21,5%. Globalna średnia to 16,5%. Portal PMR w badaniu „Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2020-2025” szacuje, że w Polsce wzrost ten będzie jeszcze wyższy i wyniesie 26% w ujęciu r/r.
Inny portal Statista.com donosi natomiast, że w tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce wzrośnie o 16 proc. do poziomu 43,5 mld zł. W 2023 roku nasz rynek będzie już wart 58 mld zł. Do 2025 roku co piąta złotówka będzie wydawana w Internecie. Od każdego z nas zależy, po której stronie lustra się znajdzie. My trzymamy kciuki i życzymy Wam samych sukcesów.