Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Pudełka z logo pomagają wypromować markę niewielkim kosztem. Można je zamówić przez Internet. Samodzielnie zaprojektuj grafikę za pomocą logo kreatora i obniż cenę swojego zamówienia.

Pudełka z logo – czy to się opłaca?

Są tacy, którzy twierdzą, że pudełka z własnym logo to duży koszt. Nasi klienci przekonali się, że jest zupełnie odwrotnie. Zamówili w Pack2You oryginalne pudełka fasonowe z logo firmy. Teraz mówią, że była to opłacalna inwestycja. Oto dowody.

Jeden z naszych klientów zamówił u nas kilkaset sztuk opakowań do gry planszowej. Dotychczas wszystkie swoje produkty pakował w pudełka fasonowe bez nadruku. Dlaczego zdecydował się na zmianę i zamówił pudełka z własnym logo?

– Klienci są dzisiaj bardzo wymagający. Oczekują szybkiej obsługi i produktu wysokiej jakości. Zwracają jednak uwagę również na opakowanie produktu. Pudełka fasonowe z logo to ważny element wizerunku firmy. Nadruk na opakowaniu daje niepowtarzalny efekt – mówi Tomasz Bednarski z firmy AST BEDNARSCY.

Pudełko z logo gry przyczyniło się do sukcesu tego produktu!
Pack2you dostarczyło opakowanie do gry planszowej Globalista. Gra okazała się sukcesem!

Swoją markę możesz wypromować niewielkim kosztem. Wystarczy samodzielnie zaprojektować logo na opakowaniu za pomocą edytora. Dostępny jest na stronie. W ten sposób nasi klienci mają możliwość obniżenia ceny zamawianych opakowań. Oto wskazówki, jak się do tego zabrać.

Jak zamówić pudełka z własnym logo?

Jak więc zaprojektować logo na opakowaniu? Długo pracowaliśmy nad tym, aby ten proces był łatwy i przyjazny dla naszych klientów. Opisaliśmy go w pięciu krokach. Ta instrukcja pomoże Ci przejść tę ścieżkę szybko, gładko i skutecznie.

Krok 1: Wybierz typ i rozmiar opakowania.

W zależności od tego, jakie produkty dostarczasz swoim klientom, do wyboru masz:

  • pudełka fasonowe (idealne rozwiązanie dla przesyłek e-commerce),
  • pudełka z tektury litej (idealne rozwiązanie dla drobniejszych przedmiotów typu: kosmetyki, lekarstwa)
  • pudełka na wino.

Teraz zmierz wysokość, szerokość i długość produktu oraz wszystkiego, co planujesz umieścić w pudełku. Weź pod uwagę rodzaj i rozmiar wszelkich ochronnych wkładek do opakowań, których zamierzasz użyć.

Krok 2: Określ, jaki nadruk ma być widoczny na zewnątrz.

Twoje pudełko będzie leżało na półce czy klient otrzyma je pocztą?

Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową, na pudełku powinny być widoczne takie elementy jak:

  • wyraźne logo, które wyróżnia się na tle konkurencji,
  • kolory Twojej marki, 
  • czcionki,
  • przekaz.

Wewnątrz pudełka możesz umieść inne informacje:

  • krótki cytat,
  • spersonalizowaną wiadomość.

W sklepie stacjonarnym wielu konsumentów nie otwiera pudełka. Warto więc poinformować kupujących, co jest w środku i czego mogą się spodziewać. Powinieneś także założyć, że nic nie wiedzą o Twojej marce. Dlatego na takim opakowaniu warto dodać:

  • Twoje logo i slogan,
  • krótką informację o Twojej marce lub produkcie,
  • instrukcję dotyczącą korzystania z produktu,
  • cytaty zadowolonych klientów,
  • zdjęcie Twojego produktu,
  • żart lub historię, które zaskoczą i przykują uwagę Klienta.

Krok 3: Zastanów się, jak chcesz, aby wyglądało wnętrze opakowania.

W przypadku e-commerce, wnętrze opakowania to dodatkowa przestrzeń reklamowa dla Twojej marki. To Twój złoty bilet, aby zrobić dobre wrażenie. Na pudełku można nadrukować krótką historię, anegdotę lub żart. W ten sposób wprawisz klienta w dobry nastrój. Dzięki temu chętniej wspomni o Twojej marce w mediach społecznościowych.

Jeżeli chcesz zaprojektować nadruk na zewnętrznej i wewnętrznej stronie opakowania, napisz do nas. Aby zamówić pudełka z logo na zewnętrznej stronie, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Krok 4: Czas zaprojektować własny nadruk na opakowaniu.

Gdy już wiesz, jak ma wyglądać Twoje opakowanie zacznij projektować nadruk.

Przejrzyj gotowe wzory i grafiki, które dostępne są w zakładce OBRAZY I ZDJĘCIA. Jeśli przypadną Ci do gustu, wykorzystaj je.

Jeśli masz własne grafiki, wgraj je do swojej galerii. Zwróć uwagę, aby logotypy miały format: AI, EPS lub PDF i odpowiednią rozdzielczość.

Wybierz ściankę opakowania, na której chcesz zaprojektować logo. Przeciągnij właściwy plik na siatkę pudełka.

Dostosuj rozmiar grafiki i rozmieszczenie tak, aby logotyp nie wychodził poza krawędzie ścianki.

Siatka pudełka z logo służy do projektowania nadruku
Przeciągnij wybrany plik na właściwą ściankę siatki opakowania

Powtórz ten krok dla wszystkich pozostałych ścian, na których chcesz zaprojektować nadruk.

Jeżeli chcesz umieścić swoje logo na kolorowym tle, wybierz odpowiedni kolor z dostępnej palety.

Jeżeli chcesz wzbogacić nadruk dodatkowym tekstem skorzystaj z funkcji DODAJ TEKST.

Sprawdź, jak wygląda Twój projekt pudełka z logiem firmy na podglądzie 3D.

Przedostatni krok projektowania nadruku. Tak wygląda Twój projekt pudełka z logo w podglądzie 3D.

Krok 5: Zapisz projekt pudełka z logo
i wyślij zamówienie.

Przed złożeniem zamówienia sprawdź pisownię. Pokaż swój projekt innym osobom w zespole. Druga osoba patrzy świeżymi oczami. Może wychwycić coś, na co Ty nie zwróciłeś uwagi. Dzięki temu upewnisz się, że wszystko jest w porządku.

Wprowadź ostateczne poprawki i wyślij nam swoje zamówienie. My zaczniemy realizować Twoją wizję! Jeśli będziemy mieli jakiekolwiek pytania, skontaktujemy się z Tobą.

Gdzie zamówić pudełka z logo, aby wyróżnić swoją markę?

Zaprojektowanie własnego, niestandardowego opakowania jest łatwiejsze, niż się wydaje. Nasz pięciostopniowy proces pomoże Ci zacząć czerpać korzyści za pomocą kilku kliknięć. Ty (tak, ty!) możesz dziś zmienić swoją wizję w tajną marketingową broń.

Niestandardowe opakowania z własnym nadrukiem są teraz w zasięgu każdej firmy. Minimalne zamówienie to 30 opakowań. Zaskocz swoich klientów i zrób krok, aby Twoja firma złapie wiatr w żagle.

Do 2025 roku rynek handlu internetowego będzie stanowił 1/5 obecnego handlu detalicznego. A więc jest się o co bić! Chcesz ugryźć kawałek tego tortu? Skorzystaj z rad tych, którzy już o swoją pozycję walczą z sukcesami. Produkt naszego Klienta (gra planszowa GLOBALISTA) sprzedał się w jeden tydzień.

Trudno zignorować korzyści, jakie daje dobrze wykonane niestandardowe opakowanie z logo. Ten pozornie mało istotny szczegół pomoże Ci:

  • wzmocnić wizerunek Twojej marki,
  • zadbać o pierwsze wrażenie konsumenta na temat Twojego produktu,
  • pozyskać więcej udostępnień w mediach społecznościowych i darmowy marketing szeptany,
  • przyciągnąć więcej klientów w sklepie stacjonarnym i online.




Cena za sztukę: 2,02 PLN brutto